Profesionāls tirdzniecības apgaismojums – efektīvas pārdošanas ķīla

No gaismekļu izvietojuma veikalā vai supermārketā ir atkarīgs ļoti daudz. Pareizi izvietots tirdzniecības apgaismojums labvēlīgi ietekmē veikala klientus, sniedz pozitīvas emocijas, parāda preces priekšrocības. Pārāk spilgta gaisma rada diskomfortu acīm, nepietiekami intensīva – tumšo stūru efektu, kuriem zemapziņā cilvēkiem negribās tuvoties.

Apgaismojuma standarta diapazons, pēc noteikumiem, ir no 300 līdz 1500 luksiem. Augšējās un apakšējās robežas starpība ir atkarīga no telpas tipa, preču veida, dizaina, apkārtējo sienu, pārsegumu, griestu krāsas. Ja gaismekļi ir uzstādīti pareizi, tie rada koridoru apmeklētāju plūsmai. Intensitātes sadalījums tiek radīts ar iebūvētā izgaismojuma, speciālo gaismas karnīžu, lokāli izvietoto lampu un panno palīdzību.

Profesionālie gaismas iekārtu uzstādītāji zina daudzus noslēpumus.

Piemēram:

  • Kā radīt samazinātas telpas efektu.
  • Kāds apgaismojumsir nepieciešams, lai panāktu, ka apmeklētāji virzītos dziļāk veikalā.
  • Kur izvietot gaismas akcentus.
  • Kādas lampas izdevīgāk izmantot elektrības ekonomijai.

Lai neapžilbinātu klientu, nedodot viņam iespēju apskatīt preces, izvietojuma augstums tiek aprēķināts pēc vidēja cilvēka auguma. Gaismas avota leņķim attiecībā pret acu līmeni, jābūt ne mazāk kā 30°. Ir arī citi noslēpumi, kurus jāņem vērā organizējot tirdzniecības telpas gaismas fonu.

Tirdzniecības apgaismojuma galvenie uzdevumi

Pēdējā laikā veikala telpu izgaismošanai tiek izmantotas gaismas diodes. Tās ir ekonomiskas, ilgstoši nav jāmaina (no 50 līdz 100 tūkstošiem darba stundu), ļauj realizēt jebkurus uzdevumus, kas ir saistīti ar vienmērīgu vai akcentētu apgaismojumu. Tās nepaaugstina kopējo temperatūru, pat ja tiek uzstādītas mazā veikaliņā.

Galvenie uzdevumi, kurus izpilda kompetenti izvietots apgaismojums, ir sekojoši:

  1. Radīt komfortablus nosacījumus pircējam un pārdevējam.
  2. Parādīt preci izdevīgā gaismā.
  3. Izpildīt normatīvo dokumentu standarta prasības.
  4. Gaismas virziens, kurš ir īpaši svarīgs pārdodot dārgus, ekskluzīvus priekšmetus.
  5. Individuālās krāsu temperatūras izmantošana dažādām precēm. Piemēram: audumiem, apģērbiem, kosmētikai ir svarīgi neizkropļot to dabisko krāsu. Gaļas produktiem, sieriem, dārzeņierm un augļiem, vēsāks tonis izcels svaigumu.

Tirdzniecības apgaismojums tiek izstrādāts pēc individuālas shēmas katrai telpai, atkarībā no tās platības, piepildījuma un citiem faktoriem. Gaismas diožu gaismekļu uzstādīšanas projekts ņem vērā interjera īpatnības, preču veidu, pircēju kustības shēmu. Šāda projekta radīšanai nepieciešama profesionāla pieeja un liela pieredze.

Kompānija “Spectrum” izmanto mūsdienīgas energoefektīvas sistēmas. Mūsu speciālisti izvēlēsies izdevīgu risinājumu, uzstādīs intelektuālo vadību, noformēs jebkuras platības veikalu, vitrīnu, radīs avārijas apgaismojuma shēmu, veiks visus nepieciešamos montāžas darbus atbilstoši pasūtītāja prasībām un mūsdienīgajiem standartiem.